Prekių katalogas

D.U.K.

  • Per kiek laiko galima grąžinti prekę be defektų?

    Visoms mūsų prekėms taikoma pinigų grąžinimo garantija. Nusprendę įsigytą prekę grąžinti, tai padaryti galite per 14 dienų, nenurodant priežasties. Fizinėje parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios dienos po prekės įsigijimo, o perkant internetu – nuo sekančios dienos po prekės gavimo. Prašymas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu prekė:

    • Nėra naudota;
    • Nėra sugadinta;
    • Nepraradus prekinės išvaizdos;
    • Turi originalią nepažeistą pakuotę;
    • Turi pirkimo dokumentus.

    Kokių prekių negalima grąžinti?

    Prekės, kurių negalėsite grąžinti:

    • Išpakuotos sveikatos apsaugos priemonės (pvz.: apsauginės veido kaukės);
    • Buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba pritaikytos jo asmeninėms reikmėms.

    Kur galima grąžinti prekes?

    • Grąžintinas prekes galite pristatyti į prekių atsiėmimo punktą Žemaičių g. 44, Kaune. Darbo valandomis 10-17 val. (13-14 val. pietūs).
    • Grąžinti galite pasinaudoję kurjerio paslaugomis. Siųskite produktą originalioje pakuotėje, taip pat pridėkite pirkimo dokumentą. Siuntą supakuokite atsižvelgdami į saugaus pakavimo reikalavimus. Nurodykite adresą: UAB KORNER GROUP, Žemaičių g. 44, LT-44174, Kaunas. Telefono nr.: +37067224158. Kurjerio paslaugas apmoka pirkėjas.
    • Grąžinti galite paštomatu. Siųskite produktą originalioje pakuotėje, taip pat pridėkite pirkimo dokumentą. Siuntą supakuokite atsižvelgdami į saugaus pakavimo reikalavimus. Nurodykite paštomato (Omniva, LPExpress arba DPD) adresą: A. Juozapavičiaus pr. 11, LT-45251, Kaunas. Telefono nr.: +37067224158. Savitarnos siuntų terminalo paslaugas apmoka pirkėjas.

    Kokioms prekėms ir kiek laiko galioja garantija?

    Kokybės garantija suteikiama visoms mūsų prekėms. Jei nenurodyta kitaip, ši garantija trunka 2 metus, nuo prekės įsigijimo dienos. Juridiniams asmenims - 12 mėnesių.

    Kokioms prekėms netaikoma garantija?

    • Prekės savybės atitinka jos aprašymą ir yra tinkama naudoti pagal savo paskirtį;
    • Prekės trūkumai atsirado dėl pirkėjo netinkamo daikto naudojimo;
    • Pirkimo metu pirkėjas žinojo apie prekės trūkumus;
    • Kokybės garantija neteikiama laikmenose ar įrenginiuose esančiai informacijai. Tai reiškia, kad neatsakome, jei taisymo metu dingsta asmeninė informacija. Išlaidos, jei klientas pageidauja savo duomenis atstatyti, taip pat nėra kompensuojamos.

    Kur turėčiau kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?

    Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės el. pašto adresu info@ekorner.lt. Laiške prisekite prekės pirkimo dokumentus ir nurodykite prekės trūkumus.